amerikanska pannkakor

Hejsan, har haft sandra sovandes hos mig i natt.
Vi såg då film och tjattrade på om allt möjligt, det var riktigt mysigt.
Till frukost gjorde vi amerikanska pannkakor. Det var faktist gott till en början men jag måste bara säga att man blir riktigt spy less  när man närmar sig den sista tuggan.
Jag undrar om det äts amerikanska pannkakor varje morgon i Amerika eller vart det nu äts, om dom nu äter det varje morgon så kan dom nog inte riktigt må så bra hälsomässigt alltså, för att jag tycker då inte att det var en toppen frukost hellre äter jag då lite fil och mackor.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt ni är tbx, Sandra vi måste hitta på nånting snart!!!!!

2010-08-12 @ 11:42:18
URL: http://againstallodds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0