I'm back

Hallå där, ett grymt bra tag sedan var det sedan någon utav oss skrev någoting här men nu så kanske det är dags att återuppta lite kanske.
Sommaren har varit underbar, gått lite för fort kanske och snart är skolan igång.
För mig blir det hotell och restaurang, bland alla linjer så blev det denna så vi får hoppas att jag trivs.

I dag ska jag jobba, och jag måste säga att det känns skönt att jobba när det regnar iallafall så jag slipper missa solen där ute, eftersom det just nu regnar och åskar, och det tycker ju jag är super mysigt fast jag är nog ensam om att tycka det här hemma tror jag för mamma sitter då och mumlar "fy ändå".
Men ha en bra och mysig dag i dag, kram


 Kommer lägga ut bilder lite huller och buller från sommaren, här kommer första från skolavslutningen


Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt amanda:*

2010-08-15 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0