Dagens verk

I dag har jag legat på stranden med anna och tobias och badat för fullt och haft det trevligt.
Det känns helt sjukt att snart är sommaren över.....
Så därför är det bara att ta vara på varenda solig dag som kommer nu ( eftersom jag själv måste säga att först nu har jag insett att vintern inte är så överdrivet långt borta, så jag har inte riktigt tagit vara på alla fina dagar)

Ikväll så blir det bya middag nere vid kajen, där det för det mesta kommer ätas surströmming vilken inte är en höjdare för mig, har aldrig ätit det och kommer nog aldrig göra det heller... men det kommer nog vara riktigt trevligt där nere så ska nog kika förbi en stund och senare blir det att rulla iväg någon annanstans.

Nej, nu är det dags att duscha bort all sand jag har i håret och sen avfärd mot kajen. Ha en riktigt trevli lördag kväll ni alla, kram på er.


Dagens verk haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0